Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 sep 14, 11:48

Opprinnelig postet av Rey

Hele sportsplanen er nå lagt ut på FFK sine nettsider. Den inneholder litt mer om hvordan vi skal spille og på hvilke nivåer vi skal være med guttelag etc. Minner litt om det som Asgeir la fram forslag om på årsmøtet for noen år siden men som bare kokte bort i svada.

Ser også at vi skal ha en sportssjef igjen i følge denne planen

Mitt forslag ble kuppa av folk i styret, og ble noe helt annet enn jeg hadde tenkt meg.

Jeg synes forøvrig at den nye sportsplanen er flott, og har mye bra, blant annet forsøk på definisjon av spillestil osv.

Men jeg mener at dokumentet burde vært delt i to, hvorav det ene burde vært vedtakssak i årsmøte, nemlig den delen av denne sportsplanen som definerer FFK sportslig og ellers. Jeg ser at målsetting for sesongen 2015 nødvendigvis ikke kan være oppe til votering på årsmøtet, for det gir ikke mening å diskutere en så komplisert sak i et forum hvor de færreste har forutsetninger for å si noe om hva man bør prestere. Det er vanskelig nok for dem som har forutsetningene...

Sånn som dette dokumentet ser ut og er navgitt vil jeg si at det faktisk ikke er gyldig før det er vedtatt på årsmøtet. Sportsplanen skal godkjennes av årsmøtet, og det skal være det overordna styrende dokumentet for klubben.

Jeg har ingenting imot sportsplanen, og vil ikke ha noe problem med å stemme for den (med noen kommentarer, og noen seksjoner som jeg mener er for tynne, riktignok), men rett skal være rett, årsmøtet er organet som vedtar den. Og kan komme med endringer, for den saks skyld.

Kanskje skulle målsettingene vært skilt ut fra klubbens overordna sportsplan.

Burde ikke være noe problem å få denne planen vedtatt på årsmøtet. For alt jeg vet kan årsmøtet komme med tillegg og endringer som virkelig er bra for klubben.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340