Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 18 aug 14, 19:31

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Ut fra dagens tabell situasjon har laget overprestert i forhold til mine forventninger så langt.

Når vi leser tabellen kan jeg være enig, men når det kommer til spillet vårt er jeg ikke enig i at vi har overprestert. Det var flaks at vi klarte uavgjort mot mjøndalen, og at vi vant kampen mot Hønefoss. Er vi heldige så fortsetter vi å ta poeng selvom vi ikke er det beste laget på banen. Dette er kamper som vi hadde vi tapt ifjor. Vi  bør ta ihvertfall 5-7 poeng de neste 3 kampene. Er vi heldige så kan vi klare 9 poeng, og da bør vi ihvertfall klare en kvalikk plass.

En ting jeg lurer litt på er hvor mange som faktisk vil at vi skal rykke opp. Uten midler til å forsterke stallen er det stor sannsynlighet at vi går rett ned igjen. Trur vi hadde hatt godt av et år til i 1 div for at de unge spillerne skulle fått litt mer rutine og forbedre økonomien før vi går opp i tippeligaen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f