Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 15 jun 14, 19:13

Opprinnelig postet av bateman

Opprinnelig postet av matsinho

Tror jeg egentlig kan lagre en notat på word jeg kan lime inn her hver førsteomgang vi spiller: få ut Stene eller Nystrøm til pause. Samme hvem av de...

Vi har dessverre ingen dyktig trener. Det føles ut som han kjører "safe" laguttak for å få umiddelbare resultater og redde eget skinn. Nesten uten unntak eldre spillere med nedadgående karrierestige spiller fremfor yngre krefter ala westergaard, lønn Jensen og gueye. Paradokset her er at de yngre spillerne faktisk ville hjulpet treneren vår. 

Neste år (1 div 2015) håper jeg går uten wibe Lund, stene, nystrøm og berg. Synd vi ikke har noen stoppertalenter-hverken Vidar eller Grorud er i nærheten av TL standard. 

spennende etablerte spiller i ffk:aleesami. Punktum. 

 

enig i at Westgaard  eller Momo burde få sjangsen i stedet for Stene eller Nystrøm, men helt uenig i at vi skal sette ut en ung lokal fremadstormende gutt i Simen Rafn for å få plass til en ung, lokal og fremadstormende og litt lettere og mer uerfaren gutt i Lønn-Jensen. Jeg håper virkelig at Lønn-Jensen får utvikle seg i FFK men kan ikke helt forstå at vi skal sette ut Simen Rafn i den første virkelige skadefrie sesongen hans av den grunn..

---------------------------

Svaberget for alltid!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f