Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 25 sep 04, 15:45
Endret: 25 sep 04, 15:49
Her står det at det er Værste og/eller værste sine aksjonærer som står som garantister for lånet.

Værste sine aksjonærer vet vi alle hva står for, og de kan enkelt betjene et lån på 40 millioner kroner.

Vil vel også tro at Værste selv greier å betjene et slikt lån når de har verdier til ca 530 millioner kroner.

Tror nok ikke at aksjonærene gir avkall på disse 530 millionene ved å misligholde et lån på 40 millioner.....
Er derfor ikke Enig i TgfkaFFK om at Brynhildsen kan trekke seg ut av Værste med beskjedne tap.........

Det skal vel også litt til at budsjette skal sprekke med store summer når kalkylene er trippelsjekket, da også av eksterne aktører.

Kan du, TgfkaFFK være så snill å fortelle meg hva jeg ikke har forstått av finansieringen, og dermed hva som er feil i det jeg har skrevet?
Vil gjerne ha kilder til det du skriver.....

EDIT:
Vil bare legge til en ting:
Værste gjør selvfølgelig ikke dette kun av kjærlighet til FFK....
Tenk på verdiøkningen på området når stadion kommer hit...
7-10 tusen (+++) mennesker som raver inn på området til hver hjemmekamp, vitalisering av området, mye medieomtale og mange flere synergieffekter......

FFK skal være veldig glad for denne gavepakken!
Dette e en vinn-vinn situasjon!
FFK får et flott stadioanlegg og Værste får verdiøkningen av sine eiendommer..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340