Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 22 mai 14, 21:11

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg er helt enig i at det hadde vært flott hvis det ble gitt mye mer informasjonen vedr skader i laget.

Kan godt oppdatere lit hva jeg "vet", men det er litt fra utsiden. 

Solberg har slitt med en menisklignende skade i lenger tid. Det tok lang tid før man klarte å finne ut av hva det var , og jeg er fortsatt usikker på om man har funnet det helt ut ennå. Han har vært i trening i lenger tid og det var vel bebudet en debut for FFK2 når jeg så ham på trening for ca 2 uker siden. Han har ikke vært på de 2 siste treningene jeg har vært på ( som regel dagen før kamp) Han opererte så vidt jeg kan erindre menisken i vinter, men har fortsatt hatt smerter i kneet. Usikker på status rundt come-back, da han som sagt ikke har trent de gangene jeg har vært og sett.

Rozhat har slitt med en strekklignende skade i øvre del av låret. Man finner ingenting på MR, men smertene er der likevel. Han trente alternativt på søndag men med ball. Virker som han er på bedringens vei.

Standerholen fikk kjenning med strekken han slet med i vinter. Sitter også i øvre del av låret. Gikk ut etter 60 min mot Nest Sotra og stod over sist pga dette.

Julius gikk ut etter ca 75 min mot Nest Sotra med noe som lignet en strekk. Det var mest sannsynlig kramper , og han var jo klar mot Mjøndalen. Synd han blir borte 3 kamper, da jeg synes vi så at han var tilbake spesielt mot Nest Sotra.

Dure har et kne som krangler litt for mye. Røk korsbåndet i fjor og opererte for dette i fjor høst. Han er i trening og er nok tilbake om ganske kort tid. Så er det bare å krysse fingrene for at det holder litt lenger neste gang.

Noen jeg har glemt ?

 

Håper dette er bedre enn ingenting, men som sagt så er dette helt egne vurderinger som ikke er medisinsk bekreftet, kun basert på egne observasjoner og prat med gutta. 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f