Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 mai 14, 13:13

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg tror det går en jævel i i hvert fall noen spillere etter denne kampen og at vi hever oss mot Nest Sotra, men det kan jo fortsatt skje at NS scorer først. Om skjer, da er jeg spent på hvordan vi responderer.

Noen ganger lurer jeg på om det er best om vi scorer først eller om motstander gjør det... Det virker som om enhver kampsituasjon slår uheldig ut på vår mentale kraft... Sukk... Akkurat nå er vi verken et motgangslag eller et medgangslag.

Vi trenger noen gode nyheter snart. En seier eller tre, f.eks.

Jeg konstaterer at troppen idag har null mental styrke og utholdenhet, og det er ikke bare pga trener og et spilleopplegg man ikke har tro på. Det har også med at troppen på dette punktet er fryktelig svak og vi har ikke spillertyper som er tøffe i trynet nok til å dra med seg resten.

Spillerene må ha lyst til å spille fotball, og de må drite i å svi av det mentale kruttet på stillinga 0-0, for den egentlig kampen begynner når et av laga har fått en scoring. Det er da kampen om kampen begynner.  På 0-0 skulle en bare kost seg, tenkt nytt, gjort overraskende ting. Fritt fram! Gjerne 7 spillere i full fart framover på overgang. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340