Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 28 apr 14, 12:31
Endret: 28 apr 14, 12:35
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av matsinho

Jeg tror ikke han er den "smilende typen" rett og slett. Har virket i intervjuer etc at han trives godt.

I går så vi at vi er avhengige av venstrebacken vår og det er sjelden kost. I tillegg er Kristiansund en vanskelig bortekamp og mye av det er pga reiseavstander. De tok vel også buss dit om jeg ikke tar feil? En såpass lang busstur før kamp er ikke optimalt!


Det tror jeg stemmer. Om jeg ikke tok feil så passerte jeg FFK-bussen på vei ut Seut rett før 9 på søndagsmorran. Det så jo også ut som om spillerne kom rett fra en 6-7-timers busstur... I går var det mye slappere innsats enn tidligere kamper, og det så ut som det ble dårligere utover i kampen. KBK så egentlig ut som et bedre trent lag.

Burde man ikke prioritere å overnatte i dét minste? Det koster det og, men det er god valuta for pengene hvis det er forskjellen på null og tre poeng.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f