Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 apr 14, 08:53

Vi må vel ikke vinne noen kamper, all den tid alle slår alle (kanskje unntatt Tromsø?) i denne divisjonen.

Jeg mener at spillere og trener må være mer offensive selv på bortebane. Vi er gode nok til å ta styringen i de fleste kampene i denne divisjonen på bortebane. Snæbbusaristokraten prater litt om at enkelte har sagt at det er "godt nok" med rævvafotball på bortebane, men som han også mener så mener også jeg at da blir det vanskelig å utvikle noe eget spill.

Vi har masse rutine i spillere som Nystrøm, Stene, Berg, Holmvik, Aleesami, Grorud og Martinsen. Disse spillerne må ta mer ansvar og være med på å løfte opp ungguttene. Litt røffere tone og litt fandenivoldskhet savner jeg. Litt Gashi/Wehrman hadde vært å foretrekke når det butter litt.

Ull/Kisa SKAL vi slå. Enkelt og greit.

Alta er bedre enn mange tror, og en kamp i Altagymsalen blir ikke enkelt. Men vi skal gå for seier også der.

Ranheim vet jeg ikke så mye om. Jeg trodde de var gode i år også. Typisk hvis det skal løsne mot oss.

Nest-Sotra har vært gode til nå, men kom igjen da, vi skal slå et nyopprykket lag på Fredrikstad Stadion.

Det går jo an å håpe at guttane har fått seg en vekker etter Kristiansund-kampen. Vi kan ikke holde på sånn om man vil være med å slåss om opprykk. Jeg regner ikke med at Nystrøm og Holmvik har kommet hit for å bli værende i 1. divisjon. Jeg regner med at spillerne vil rykke opp.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f