Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 27 apr 14, 23:49

Hadde en følelse av at denne kampen ville bli slik, for både klubben og lokalpressen var så innmari fornøyd med at vi vant 1-0 borte mot Sandfjord. Konklusjonen virket å være at vi skal underholde hjemme, mens borte er det kun poengene som teller. Om det betyr at vi må spille rævafotball så spiller det ingen rolle, bare vi tar med poenga hjem. Problemet med den innstillingen er at i de fleste kamper så er det de gode prestasjonene som gir gode resultater. Når man snakker om at det er ok med rævafotball på bortebane, ja så blir det gjerne det også, og da blir resultatet der etter. Nå tror jeg selvfølgelig ikke at vi ønsker å spille slik som i dag, men når hovedfokuset på forhånd synes å være at poenga er viktigst i steden for å ha fokus på prestasjonen og da spesielt på den skapende offensive prestasjonen, ja da mener jeg vi er i ferd med å utvikle oss i feil retning. Man skal selvfølgelig ikke spille håpløst naivt på bortebane, men ser ikke noen motsetning i å spille klokt defensivt og samtidig spille den angrepsfotballen vi ønsker å gjøre på hjemmebane. Vi må tørre å ta styringa i kampene og angripe selvom vi er på bortebane, at vi ikke gjør det er for meg den største skuffelsen i dag, for i det lange løp så handler det om mer enn 3 poeng! Men nå vet ikke jeg hva trenerne og spillerne har jobbet med fram mot denne kampen, kan godt være de hadde rett inngang, men at det bare ikke var dagen i dag.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f