Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 27 apr 14, 12:58
Endret: 27 apr 14, 14:39
Endret av: Tøfflus

En spennende dag i Premier League.

Først Sunderland-Cardiff, hvor det tapende laget nok har svært lite håp om å få fornyet PL-kontrakten. De som vinner, har et godt håp, særlig tatt i betraktning at Norwich har igjen Chelsea og Arsenal - og neppe har all verdens selvtillit igjen etter at de tapte 0-4 på Old Trafford i går. Rimelig frisk avslutning Norwich har denne sesongen; de fire siste er mot Liverpool, Manchester United, Chelsea og Arsenal!

Så duellen på Anfield hvor Liverpool med seier har seriemesterskapet i lomma. Skulle Chelsea få med seg noe og Man City vinne over Crystal Palace, kan spenningen leve til sesongens siste dag. Mourinho har signalisert både at han nærmest har gitt opp gullkampen og at han vil stille et redusert lag for å spare spillere til CL-semifinalen på onsdag. Jeg må innrømme at jeg ikke tror noe særlig på det den reven sier. Han er omtrent like troverdig som det Arséne Wenger er når han sier "I didn't see ze inzident" Cool

EDIT: Ha det bra, Cardiff. Solskjærs menn får i skrivende stund truserøsk, buksevann og smekk på pung av Søndre Land. Det er ikke slutt før den fete dama synger, men Cardiff har altså igjen Newcastle og Chelsea ... det blir enten Sunderland eller Fulham som berger plassen. Norwich og Cardiff går ned.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f