Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 27 apr 14, 10:45

Ryan Giggs fikk en god start på sitt vikariat med 4-0 over Norwich. En trivelig kveld i går er dog ikke nok til at jeg kaster meg på toget som vil ha ham som manager permanent. Helt siden februar har United vunnet med gode sifre mot lagene bak på tabellen. 3-0 over West Brom, 4-1 over Aston Villa og 4-0 over Newcastle. Det er kampene mot de gode lagene som har vært problemet, og den sterkeste motstanderen United har igjen er Southampton på sesongens siste dag.

Det heteste tipset nå er altså Luis van Gaal, og ryktene går på at han vil ha Giggs som assistentmanager. Det er vel en løsning som på kort sikt ivaretar både ønsket om en toppmanager og ønsket om en viss kontinuitet. Noe av det Moyes har måttet tåle mest kritikk for er jo at han kvittet seg med så mange av Fergusons folk i staben rundt førstelaget.

Ellers er det gledelig at min gamle favorittspiller (se bildet) også har blitt involvert på treningsfeltet. Paul Scholes er en mann av få ord, men det han sier er som regel smart. Han kan fotball.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f