Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 apr 14, 08:17

Håper på dette laget:

Jon Masalin

Simen Rafn              Vidar Martinsen             Kevin Duré             Bjørnar Holmvik

Christian Berg
Julius Adaramola                                     Håvard Åsheim

Dag Alexander Olsen                      Robert Stene                        Simen Standerholen


Dette blir selvsagt ikke laget, all den tid Grorud er kaptein og har klippekort på laget. Men dette er laget jeg vil se på søndag. Jeg mener Vidar er en bedre spiller enn Grorud. Det han vinner på i min bok er hurtigheten. Ellers er det ganske likt. Med Vidar på laget kan vi stå litt høyere med backrekka.

Ola Lønn overbeviste ikke mot Oslojuvelene. Han virker temposvak og ute av kampmodus. Ikke så rart siden han ikke blir satset på i FFK. Uansett er Simen Rafn mye bedre. Derfor starter selvsagt Simen.

Det hadde vært gøy å se Ludvig Begby, men jeg synes han er altfor uferdig enda. Han er vel fortsatt bare 16 år, og det er muligens litt tidlig for han. Jeg hadde vært tryggere med Holmvik på backen.

Midtbanen sier seg egentlig litt selv. Åsheim har overbevist mest. Julius har vært direkte svak, men jeg håper på bedring. Christian Berg er vår beste defensive midtbanespiller.

Angrepsrekka er usikker. Jeg vil se Standerholen på laget. Olsen har vært bedre enn Nystrøm så langt, og Nystrøm hadde også en elendig kamp mot Oslojuvelene. Robert Stene er bankers som spiss foreløpig. Westgaard er en god backup der. Westgaard scoret tre i cupen, men hadde ellers en ganske svak kamp.

Vi vinner 2-1.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340