Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 30 mar 14, 19:59

Dette var laget i dag:

25. Jon Masalin

21. Simen Rafn - 26. Lars Grorud - 15. Kevin Duré - 2. Haitam Aleesami

11. Julius Adaramola - 18. Christian Berg - 20. Håvard Åsheim

16. Momo Gueye - 13. Robert Stene - 10. Dag Alexander Olsen

Bytter:

19. Simen Standerholen inn for 16. Momo Gueye (ca 65 min)
  9. Steffen Nystrøm inn for 13. Robert Stene (ca 75 min)
27. Ola Lønn Jenssen inn for 21. Simen Rafn (ca 85 min)
  6. Herman Blystad inn for 20. Håvard Åsheim (ca 85 min) (tror jeg)
29. Filip J. Westgaard inn for 18. Christian Berg (ca 85 min) (tror jeg)
  4. Vidar Martinsen inn for 26. Lars Grorud (ca 85 min)

Byttene har jeg ikke helt oversikt over når de kom. Er også usikker på to av de som gikk ut etter sånn sirkus 85 minutter. 

0-1 Dag Alexander Olsen (Robert Stene) Klassemål som Standerholen skal ha mesteparten av æren for.
0-2 Dag Alexander Olsen? (Haitam Aleesami?). Mener det var slik. Nok et godt innlegg fra venstre.
0-3 Steffen Nystrøm (Haitam Aleesami). Klasseinnlegg og fin heading i mål. Fra venstre igjen.

Dette her var soleklart årsbeste. Solid over hele fjøla. 

Ham-Kam var ikke noe gode, men FFK klarte å få ballen til å rulle rundt på få touch. Vi skaper lite frem til Simen Standerholen kom inn, og på de tjue-tjuefem (?) minuttene han spilte var han sammen med Haitam Aleesami banens gigant.

Det ble også mye bakrom etterhvert som raske spisser (Standerholen, Nystrøm og Olsen) utnyttet godt.

Vi får håpe at dette gjør at endel folk tar turen til stadion mot Tromsø, for dette var oppløftende greier. Jeg har vært meget kritisk til FFK og Wibe-Lund til nå i vinter, men i denne kampen lignet vi et fotballag. Håper det fortsetter. Én ting er helt sikkert;

Simen Standerholen MÅ og SKAL spille venstrekant! I særklasse utpå der.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f