Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 mar 14, 22:11

Opprinnelig postet av Erikk

Hva er fornuftig å forvente med de spillerne og den økonomien vi har i dag? Jeg mener vi bør være fornøyde hvis vi unngår å være en del av nedrykkstriden, og mener det er en realistik målsetting.

Mener du virkelig det er mange klubber i 1. divisjon som har bedre økonomiske forutsetninger og mye bedre spillerstall enn FFK? 

Til tross for økonomiske problemer er nok FFK definitivt av de klubbene i 1. divisjon med størst økonomiske muskler og ressurser. Det må utnyttes. Spillerstallen er sannsynligvis også blant de bedre, men her er det fryktelig jevnt blant mange klubber. Kun Tromsø og muligens Hønefoss skiller seg ut i positiv retning. Jevnheten hos lagene i sjiktet bak Tromsø gjør det veldig naturlig for FFK å ha ambisjoner om minst kvalikplass. Jeg blir veldig overrasket om det til slutt er mange poeng som skiller f.eks. 3. plassen fra 8. plassen. Det i seg selv tilsier at alt annet en minimum kvalikmålsetting vil være feigt for FFK.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340