Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 mar 14, 21:47

Opprinnelig postet av Rey

Er han spillertypen vi trenger da? Skulle gjerne sett han i FFK igjen jeg, men vi har vel nok spillere i den posisjonen?

Det vi trenger mest er en skikkelig god midtstopper (makker til Duré) og en god midtspiss som jobber, sliter, river og skaper målsjanser.

Simen Brenne selger ihvertfall noen sesongkort, men i likhet med deg er jeg usikker på om det er indreløpere vi trenger. Jeg mener Adaramola, Åsheim, Westgaard, Rafn og en skadefri Solberg (lite sannsynlig) er gode nok i den posisjonen.

Alle kantspillerne våre (unntatt Olsen og Nystrøm) er jo skada, så vi står ikke sterkt der heller.

Håkon Wibe Lund er uten tvil en sterk ressurs for FFK, men kanskje ikke som hovedtrener? Det blir uansett helt feil å tenke på å bytte ut han nå. Han skal få tid på seg (av meg). Spørsmålet er bare om FFK har tid til å vente på at ting skal gå seg til. Han har til gode å overbevise meg som hovedtrener.

Jaja, nok gnål. La sesongen starte snart!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f