Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 mar 14, 15:26

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvis Lønn Jensen ikke kom inn på bekostning av Rafn(som vel spilte høyre back), så er det vel et lokal unggutt som ikke får spille på bekostning av en annen lokal spiller?

Hvis Strømsborg hadde vært så god så ville han vel ha blitt plukket opp av et annet adecco lag?

Vif har hatt 6-1 mot Godset, 2-0 mot LSK, 3-2 mot Hamkam og 3-1 mot Stabæk i de siste treningskampene. Da er det vel ikke helt krise å tape 1-0 ca en uke før seriestart i tippeligaen?

Hvis begge lag er dårlige, så er det vel fordi motstanderen ikke tillater annet. Fotball er spill vs motspill.

Det er treningskamp. Da kan også Lønn Jenssen få prøve seg. Simen Rafn kan også spille indreløper og ving. Vi har i dag en Adaramola, Olsen og Nystrøm som ikke gjør en dritt utpå der, og da er det uforståelig at Lønn Jenssen må slite benken hele kampen. I en TRENINGSKAMP!!

Strømsborg er ingen Guds gave til fotballen, men han er 21 år gammel og har en fin innstilling. Lars Grorud er over 30 og innehar et nivå til en middels 2.divisjonsspiller. Merkelig prioritering av FFK, fornuftig av Strømsborg å gå til Kvik da han hadde null og niks tillit av Wibe-Lund.

Jo, det er dårlig å tape 1-0 mot et Vålerengalag som spiller med 85% juniorspillere. Det som er enda verre er at vi ikke skaper noe som helst farligheter foran guttungen i VIF-buret. Da lurer jeg på hva treneren egentlig vil. Er det godt nok å bare rulle ballen rundt hit og dit og litt tilbake igjen, for så å slå en lang ball mot Stene som taper 8 av 10 dueller?

Fotball er spill/motspill ja, kanogvet. I dag hadde vi to jevne lag, gjerne to dårlige lag. Problemet er at det ene var et A-lag, og det andre et tilnærmet juniorlag. Vålerenga må være mye mer fornøyd enn FFK med dagens prestasjon.

Hvem var forresten han som kom inn med trøye nummer 6 på spissplass for FFK de siste minuttene?

Spiller FFK flere treningskamper før seriestart? Jeg håper det, så man får trent inn litt offensivt mønster. Jeg er bekymret for skadesituasjonen til Solberg, Standerholen og Shaswari også. Vi trenger dem tilbake.

Et siste spmål - hvor alvorlig er skaden til Grorud? Så ut som han fikk seg en trøkk i mageregionen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340