Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 14 mar 14, 08:54

FFK signerte ny kontrakt med Standerholen i fjor, det hadde de ikke gjort uten å ønske å satse på gutten, og han hadde nok ikke signert uten signaler om at de har stor tro på han heller. Standerholen er en veldig spennende spiller, ville vært en skandale om han ikke fikk spilletid i år. Jeg er litt bekymret for at han ikke har spilt i treningskampene, uten at jeg har funnet noen grunn til det, noen som vet? Dersom han ikke har vært plaget av skader i oppkjøringa så forventer jeg at han er førstevalget på venstre ving, Shaswari bør ta høyre ving. Dermed bør heller spørsmålet være, hva tenker FFK seg med Olsen? Jeg tipper de tenker backup ved skader. Hva med Nystrøm? Jeg tenker en reell utfordrer til Standerholen og Shaswari på ving, de må prestere for å holde han ute, samt at Nystrøm kan ta plassen til Stene hvis Stene ikke presterer. Momo kan også ta plassen til Stene, eller i verste fall kan Westergaard ta den, men håper han heller får sjansen på midtbanen.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f