Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 13 mar 14, 11:14

Hadde lave forventninger til forsterkninger før årets sesong, likevel er jeg skuffet over hva vi har fått til. Dag A. Olsen tror jeg er en såkalt stallspiller, forsterker ikke laget, men gir mer bredde i stallen, noe som kan bli verdifult om vi får mye skader. Steffen Nystrøm forventer jeg meg mer av, bør kunne bidra med erfaring og muligens et sted i nærheten av 10 mål i år, men kan også ende opp som en ny Valencia som går skadet store deler av sesongen. 

Er skuffet over at vi ikke har signert en ny midtspiss, for føler dette laget skriker etter en target mann som både kan bidra i det oppbyggende spillet og som er giftig avslutter i boksen. En som går i duellene og gir juling, samtidig som han besitter smartness nok til å roe ned for å få med laget framover når det er nødvendig. Egentlig høres dette litt ut som Ringberg når han var på toppen av sin karriere, savner Ringberg, en type som han kunne betydd enormt mye for dette laget. Robert Stene mangler alt en slik spiss bør ha, med unntak av en ganske god innside skuddfot, dvs han er god til å plassere skudd med innsiden av foten, men det er desverre også det eneste han er god på. Det verste med han er at han totalt mangler glød og engasjement, noe en midtspiss bør ha masse av. Bare se på en type som Kovacs, han ofrer alt for å vinne terreng, for å score eller bare for å skape rom for de andre. Stene må begynne å vise at han virkelig ønsker å være utpå der, hvis ikke kan han like godt la være, for da har vi andre som ville gjøre hva som helst for å få en sjanse på topp, f.eks. Momo. Om Momo er løsningen, neppe, men ser ikke ut som klubben lykkes med å finne noen andre heller, så da er det det vi har.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f