Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 12 feb 14, 19:39

vil nå tru att han vil ligge et sted redt under 1 mill, uten att jeg skal være for bråsikker. Men hvis vi ikke må selge så er det vel kanskje dumt å tulle med rekkene når det er så "nærme" sessongstart. hvis en av ungutta tar stega videre så kan vi kanskje slippe han til sommern (da har han 1,5 år igjen av kontrakta og vi får sikkert litt for han). Men er ikke veldig beskymra for att han forsvinner nå egentlig. Mere beskymra for att vi ser kun på spisser (selv om jeg vet vi kunne trengt en som putter mål) og ikke prøver å finne lukte på muligheter for å få noe stabilt på de bakre rekker. Lars har jo ut denne sessongen og fårhåpentligvis ikke mere enn det.  Beste hadde kanskje vært hvis vi brukte Dure mest mulig, kanskje han kommer tilbake til god form og vi enten kan beholde han vidre eller selge han før kontrakten går ut. 

Litt spent på hva som skjer fremmover når jeg tenker hva som går ut i 2014 mtp kontrakter

kevin dure, hadde vært fint å få noe ut av, lars grorud håper jeg forsvinner (kan nok glemme å selge;P), nicholai solberg, (mye skadet men er vi heldig så kanskje han holder seg skadefri og kan bidra i år), robert stene er vel den som skåra flest i fjord, men ja.. off for en kjedelig/lat spiller, martinsen er alltid godt å ha med på laget (ikke den beste men blør virkelig for drakta), philip trur jeg vi har noe på gang med så håper han tar steget i går og vi fornyer med han . 

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f