Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 feb 14, 12:35

Å ha kontroll på klubbdrift og økonomi er absolutt en nødvendighet, og noe som endelig blir tatt på største alvor.

Det det virker som klubben glemmer er å prøve å spre bittelitt entusiasme ut til supporterne. Vi hører ingenting. Kun spare penger. Man skryter av sesongkortsalget, når det i Fredrikstad-målestokk er det mest sørgelige sesongkortsalget i nyere tid.

Det er ikke kun det å drifte klubben forsvarlig som kan løfte FFK tilbake til nye høyder. Man må også få folk tilbake til stadion. Hvordan skal man klare det? Hva med å sette ned prisene drastisk slik sarpingene endelig har skjønt at man må gjøre.

Jeg ønsker meg heller ikke skandaler osv i klubben, men ønsker meg litt glede og entusiasme.

Uavhengig av økonomi, men den dagen Eggen kom inn i klubben med hele sitt positive vesen gjorde det noe med Fredrikstads befolkning. Han fikk hele byen med seg på laget sitt, og fikk folk til å bli glad i klubben sin igjen. At man brukte de neste 10 årene på å handle på kreditt er en annen sak....

Dagens trener er i beste fall en grå mus. Helt sikkert god faglig (det sier alle), men klarer han å begeistre folk? Ikke foreløpig. Forhåpentligvis blir det bedre. At man spiller en gørrkjedelig form for 4-3-3 hjelper heller ikke. 

Nei, nå sklir det ut her. 

Poenget her er å skape ENTUSIASME igjen. Det ser jeg ingenting til.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f