Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 09 jan 14, 01:37

Er ganske sikker på at dette er en god signering. Han kommer vel gratis, har grei erfaring og bør fortsatt ha noen gode år foran seg om han holder seg skadefri. De gangene jeg har sett Nystrøm har han virket ganske giftig, og så vidt jeg kan bedømme har han bra tempo. Med dagens stall håper jeg han spiller midtspiss med Standerholen og Shaswari på hver sin kant. Standerholen og Shaswari bør være første valga på kant, Shaswari fungerer ikkee sentralt, men er veldig god i bakrom fra kant-posisjon.

Vi har også flere alternativer på kant, men er ikke enig i at Westergaard er en av de, syns kkke han fungerte særlig godt der i fjor, men overrasket positivt som spiss. Tror dog han har størst potensial i en midtbanerolle. Rafn er backup på ving, men tror han vil bli satset på som indreløper og der har jeg tro på at han vil få en stor sesong. Derfor ser jeg Nystrøms muligheter som størst i midten framme, der er vi også tynt besatt og jeg mener Stene ikke er god nok slik han spilte i fjor. Har lenge håpet på Momo, men tida begynner å renne ut for han og det virket som han ikke hadde særlig tillitt hos HWL etter han tok over.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f