Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 17 nov 13, 14:54

 

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

...

Hvor utbredt det er å ikke hente spillere som har spillt på kunstgress vet jeg dessverre ingenting om, men jeg vet ikke om det er noe særlig hold i dette. I så fall har jeg bare hørt om han ene du nevner her :p

Ellers er vel fordelen med kunstgress at det kan brukes hele året og av mange lag. Gress blir for fort ødelagt i vårt klima, og jeg er skeptisk til at de vil få utnyttet dette på samme måte som kunstgress. Etter hva jeg kan huske å ha lest tidligere, så er kostnaden på nytt kunsgress det samme som nytt gress. Problemet er vel heller det at naturgress nesten ikke kan brukes sammenliknet med plast.

Sklitakling på dagens kunstgress er virkelig ikke noe stress, man får ikke brannsår lenger. 

Ja, vi alle ønsker egentlig naturgress. Vi kan alltids håpe at det kommer tilbake en eller annen gang. Ellers er det vel bare snakk om tid før kunstgress blir det samme som naturgress :p

Det jeg lurer mest på, er hvor mange er det som klager på kunstgress, som faktisk har spillt på kunsgress av ny type? Jeg har prøvd kunstgresset på særpestadion og i Østfoldhallen, og jeg tenkte ikke akkurat over at jeg løp på kunstgress. "Eneste" forskjell man merker, er spretten i ballen (og hvis betalte fotballspillere ikke klarer å tilpasse seg den spretten i løpet av et par sprett, da blir jeg ikke veldig imponert).

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk, dyslektikere er unnskyldt ;]


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f