Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 12 okt 13, 20:19

Opprinnelig postet av matsinho

Er sååå lei av csports. Føler det er noe gærent hver eneste gang. Faktisk så tør jeg påstå at 50% av fotballopplevelsene mine blir ødelagt. Og ikke nok med det- når csports skal gjøre det godt igjen så legger de neste kamp ut gratis. Det hjelper jo ikke oss abbonentene som har opplevd problemet, men de som ikke er abbonenter får derimot nå sett det gratis. Så jeg har betalt for et produkt som ikke funker for så å bivåne at jeg kunne fått det gratis. Håpløst...

Enig, inntrykket av Csports etter denne sesongen er svært dårlig. Relativt mange runder har det vært problemer.

Jeg har kun registrert bruker der, aldri betalt en krone for å se noe innhold. Adeccokampene har vel gjennom stort sett hele sesongen vært gratis, ved å logge på med brukernavn/passord (usikker på de første rundene, men de så jeg uansett på Zebra).

Meget urettferdig at folk som betalte for "sesongkort" på forhånd sitter igjen med å betale blodpris for en tjeneste andre har brukt gratis hele sesongen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f