Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 10 okt 13, 20:31

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av hasse33

Hva er vitsen med å spekulere i hvem, når og hva ........og det er bestandig viktig å tenke på  at det er bestandig to sider av en sak. Bakkerud har slengt ut sine påstander.... hvem vet om de er riktige eller ikke ??? 

Tror det er viktigere å forholde seg til fakta.... og det er at Bakkerud er ute og Wiibe Lund er hovedtrener....

Angående spekulasjoner er jeg enig. Rart at du da i samme avsnitt spekulerer i sannhetsverdien i det Bakkerud sier... Han er på ingen måte den første som går ut å kritiserer dette. Fellesnevneren hos disse varslerne er at det alltid blir sådd tvil om sannhetsverdien i det de forteller som sin personlige erfaring. Fakta er at Bakkerud forsvant ja. På grunn av arbeidsforhold. Da er det viktigste man kan gjøre å lære seg av det.  Ikke lukke øyene som man alltid har gjort. For det har jo gått strålende...

Gjort er gjort, spist er spist, men når du har spist og blitt dårlig av bederva kjøtt er det kanskje lurt å se på hvordan kjøttet ble bederva. 

Jeg var egentlig bare opptatt av å begrave spekulasjoner..... tror ikke det har så mye for seg.... uansett er nok dine sannheter ikke lik mine sannheter Cool


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f