Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 31 aug 13, 11:59

Opprinnelig postet av Plankekæll

 Nå må vi faktisk begynne å vinne kamper fremover, eller så kommer Strømmen eller Ull/Kisa (eller begge to) bakfra og tar oss igjen. Da blir det lokaloppgjør mot Moss og Østsiden neste sesong, og ikke lokaloppgjør mot Sarpsborg 08.

 
Heia heia heia....

Nuvel, det er vel ikke så mye som tyder på at lagene bak oss brått har blitt så mye bedre heller. Selvsagt trenger vi flere seire for å unngå nedrykk, men foreløpig er jeg ikke nervøs for det. Laget er ikke så dårlig at jeg tror vi brått skal slutte helt å vinne. Førsteomgangene mot Vard og Kongsvinger var milevis over dumpekandidat-nivå. Begynner det å brenne på dass så har jeg troa på at laget faktisk kan prestere såpass i 90 minutter innimellom også.

Men ja, selvsagt trengs det seiere, og jeg tar svært gjerne imot en slik i morgen. Mjøndalen er likt med oss på poeng og en seier er høyst realistisk.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f