Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Leirs

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jan 11
Innlegg: 34

Lagt til: 26 aug 13, 19:51
Endret: 03 sep 13, 23:10
Endret av: Rey

Se for deg at du fikk velge laguttak til neste match. Hvem starter og hvem benker, hvilken formasjon?? Begrunn gjerne hvorfor du velger som du gjør, så ser vi om vi tenker likt eller ei! Wink

                          2. Aleesami                                                             19. Standerholen

                        15. Durè                   11. Adaramola

1. Björnsson                                                                     17. Solberg                    13. Stene

                         4. Martinsen              6. Ramberg 

                        24. Strømsborg                                                            7. Shaswari

 

Benk: 17. Jensen, 26. Grorud, 18. L. Jensen, 20. Åsheim,  14. Jabbie, 21. Rafn, 16. Gueye

Keeper: Soleklart 1.valg i mine øyne

Backfirer: Durè og Martinsen er to forskjellige spilletyper i forsvaret, og jeg mener Durè er bankers som midtstopper. Martinsen inn for Grorud fordi jeg syns Martinsen gir alt det han gjør utpå der. Grorud er god når han er i form, men jeg syns det er lenge siden han har gjort en praktkamp og virkelig vært den bærebjelken han SKAL være bak der.

Aleesami er også en spiller jeg syns skal spille med tanke på at han er god offensivt og defensivt, selvom det blir litt mye dribling iblant.

Strømsborg syns jeg fortjener noen fler sjanser enn han har fått. Har spilt back før og er ikke noe dårligere enn S. Rafn (Selvom S. Rafn ikke har gjort seg bort som back). Jeg ser heller på S. RAfn som en midtbanespiller og ikke back.

Midtbanen: Med Jabbie, Ramberg og Adaramola syns jeg det blir litt for defensivt, derfor hadde jeg valgt som jeg har gjort med Solberg i en litt mer offensiv rolle. Jabbie kunne like gjerne kommet inn for Ramberg, men det er kjekt med litt rutine på midten. Selvfølgelig sett at Solberg er skadefri. Simen Rafn kunne da spilt i Solbergs fravær.

Spisser: Her har vi ikke flust av valg, men jeg mener disse 3 kan stå for mange mål bare de får ballen og tør å utfordre spillere selvom vi leder 1 - 0.. Har vel spilt noen kamper sammen og da løsner snart!

Stene skal selvfølgelig være inne i boksen på cornere og ikke slå dem!!! Det kan Adaramola eller Solberg gjøre. Det samme på frispark. Blir litt forundret over hvorfor han tar cornere når han er høy, sterk, og kan stange inn mål fra innlegg.

Kommer vi fri på kant så er det bare å prøve å legge inn!! Og utenfor 16-meteren så SKYT!!! Hvorfor gjør ingen det????

Da håper hvertfall jeg på positive opplevelser på stadion og at folk støtter opp om laget!!! Blir mer trist når jeg går inn på stadion og ser at det blir mindre og mindre folk for hver kamp som spilles. Så ta med deg det gode humøret og gjerne de du kjenner, og dra på match!!!!! 

Lykke til FFK!!

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f