Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 aug 13, 00:13

Opprinnelig postet av Costanza

Jeg har lenge vært forundret over at Jabbie har vært plassert helt på sidelinjen i år. Han har selvsagt sine mangler og har ikke hatt den utviklingen vi hadde håpet på. Likefullt har han alltid vært uhyre viktig for den defensive tryggheten i laget. Vi har ingen spillere i nærheten av Jabbie når det kommer til å bryte/stanse overganger, vinne dueller sentralt på midten og dekke store rom med rå kraft. Man ser kamp etter kamp at det gjør vondt å møte Jabbie. Hadde jeg vært trener, ville Jabbies navn vært av de første på tavla. Det kan innvendes at han ikke bør spille hjemmekampene mot antatt svakere lag, fordi han er en mindre god ballfordeler når vi ønsker å styre kampene. Jeg kan se det poenget, men vil likevel ha ham på banen for å tilføre robusthet og defensiv trygghet, slik at vi kan la andre midtbanespillere få boltre seg lenger frem i banen, og da særlig Julius. Håper nå at Jabbie igjen er inne i varmen. I dag var han utvilsomt vår beste spiller, og synes han var av våre beste forrige kamp også. Nå som vi har lagt om til 4-3-3 regner jeg uansett med at Jabbie er selvskreven. Det finnes egentlig ingen alternativer heller.

Wibe Lund forklarte på Radio Prime Fredrikstad om hvorfor Jabbie var ute, hvis ikke jeg husker feil (arrester meg gjerne) så var det fordi at Jabbie hadde vært her lenge, at han trengte å ta noen runder med seg selv og jobbe seg inn på laget igjen. Mener intervjuet skulle komme på radion igjen i morgen.. Men deilig at vi tok 3 herlige poeng! 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340