Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 jul 13, 17:15
Endret: 27 jul 13, 17:18
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av malurt

Hadde det ikke vært for att jeg ikke kan skrive riktig norsk eller ordlegge meg på en fornuftig måte så hadde det ikke vært noe problem å prøvd å bidra. 

Hvis du har noe interessant på hjertet er det jo bare å prøve å lage en sak, for deretter å sende inn til en av moderatorene.

Om det er skrivefeil og dårlig språk spiller ikke så veldig stor rolle da jeg regner med at de moderatorene som har tid og lyst vil korrekturlese og rettskrive saken din.

Å legge ut saker fra andre medier har ikke så mye for seg her inne som egne saker synes jeg. Da er det bedre å benytte en av de egnede "trådene" her inne for å poste lenker og diverse. Dette er da min personlige mening.

Ellers synes jeg ikke trådstarter har så mye å klage på. Det er jo bare å ta opp hansken selv og lage en sak. Forumet blir jo drevet på frivillig basis, og både tid, interesse og motivasjon går i bølgedaler. At motivasjonen til de fleste er på et lavmål nå er fullt forståelig da alt i klubben blir "tatt på hæl'n" virker det som.

Den skribenten som var mest "ivrig" her inne den siste tiden var jo "Lemmy" eller "General Gardener" eller hva han kalte seg. Han er nå sportsjournalist i Fredriksstad Blad og kan da selvfølgelig ikke bidra noe her inne.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f