Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 26 jul 13, 15:06

Savner litt oppdateringer av artikler her. Siste artikkel er lagt ut 18. januar.

Er det så lite interesse for FFK blant dere som drifter siden at den nå bare er et forum for alle som har noe å klage på vedrørende klubben vår?

Tidligere var dette den desidert beste siden for oss supportere. Alltid interesant stoff og artige artikler vedr. FFK. Hva med å "ta litt tak" og løfte siden opp på et godt nivå igjen slik at den bare ikke, som nå er nedgradert til et forum hvor de fleste får utløp for sine frustrasjoner? (Vel, til tider kan det jo være greit å få lufta ut litt)...

Skjønner at fokuset kan ha vært litt borte, har også forståelse av at det ikke har vært så lystig den siste tiden... og at man kan ha andre ting som er viktigere, men håper ffksupporter.net igjen kan bli det stedet vi som FFK supportere kan ha stor glede av i framtiden slik det har vært tidligere.

Lykke til med høstsesongen til alle som elsker FFK!!! Cool

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f