Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 13 jul 13, 19:41


Så synes jeg at vi kan gi litt anerkjennelse og takknemlighet til Værste AS som har vært så ettergivende at de har ettergitt 18 millioner kroner for å gi klubben FFK en ny sjansje med nye og blanke ark.

Dog kan noen si at ved en konkurs i FFK Sport AS så hadde de måttet si fra seg sitt tilgodehavende, tapsføre beløpet  uansett. Allikevel synes jeg at Værste tenker på klubbens beste og er løsningsorienterte i den situasjonen klubben befinner seg i.

Takknemlighet også til de andre aksjonærene også selvsagt.

Det som nå har skjedd gjør at det åpner seg nye muligheter for klubben, den har ikke lenger noen bindinger til hverken den ene eller andre siden, klubben vil etterhvert kun ha et styre å forholde seg til og sannsynligvis vil klubben få gode rammebetingelser med hensyn til det økonomiske med stadionleie etc. hvis kommunen overtar stadion.

Den 7-kuplede kamelen med kunstgress og mothårs svelger jeg greit. Det finnes værre katastrofer her i verden enn plastdekke på en fotballstadion.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340