Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 07 jul 13, 11:01
Endret: 07 jul 13, 11:01
Endret av: matsinho

Opprinnelig postet av Tone Beate

Kjære Matsinho. Som jeg har skrevet før er min deltagelse her et forsøk på å i møtekomme kravet om en åpnere klubb. Vårt moderne IT-samfunn gjør det mulig å være i mer direkte kontakt med medlemmer og supportere enn tidligere. Styrene har i lang tid fått kritikk for å være lukkede og høyt hevet over vanlig folk. Derfor er jeg her. Hvis det ikke er ønskelig at styremedlemmer deltar i diskusjonene som går her på nettet så får dere si ifra. Da får jeg bare slette profilen min.

Ok, jeg har selv ønsket en åpen klubb, men var vel kanskje ikke deltagelse fra ett medlem i debattene jeg da tenkte på. Du er overhodet ikke uønsket her inne, tvert imot. Det er bare det at dette var din ordentlige fanesak, og da virket det som du hadde et ekstremt sterkt behov for å forsvare noe. Det var det jeg stusset over. Men som sagt: du er hjertelig velkommen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f