Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 03 jul 13, 11:47

Opprinnelig postet av jinky

Hvordan skal styret i Barcelona forklare et fall på 11% i gjennomsnittelige tilskuertall? Er det fordi de har dårlig styring på klubben? Hva med Inter? Eller NFL? MLB?

Kan dagens FFK-styrer holdes ansvarlig for tilskuersvikten? I mitt hodet så er svaret nei. I økonomiske nedgangstider har folk en tendens til å prioritere brød framfor sirkus. Resultatene av dette ser vi i alle publikumssporter rundt om i verden, tallene synker med noen få hederlige unntak, også i Norge. Om noen i det hele tatt skal holdes ansvarlig for publikumssvikten så er det de som satt oss i denne posisjonen for 6-7 år siden.

Ellers ønsker jeg gjerne eksempler på hvilke uttalelser dagens styreledere har kommet med som har svekket klubbens omdømme.



Nei en reduksjon i inntektene på linje med konkurrentene pga konjunkturer, er typisk ikke styret sin skyld.
Men når klubben underpresterer i flere år sammenlignet med andre klubber og byer det er naturlig å sammenligne med, da er det gjerne styret og ledelsens skyld. Og det er det vi snakker om her, ikke generellle betraktninger, og søkte sammenligninger.

Man må derfor se på posisjon og potensialet til by og klubb og sammenligne med direkte konkurrenter.

Sitatene tar jeg ikke på strak arm, men Umbach sin TV opptreden nest siste hjemmekamp, og Følstad sine "bølletete og psykopatiske" uttalelser i går er gode eksempler. Kan også nevne at sistenevnet omtalte sin jobb som en uriaspost, som for meg illustrerer klart og tydelig at han er feil man til jobben.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f