Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 jul 13, 11:37

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Neppe noen god søknad om å få jobb i en fotballklubb. Alle drømmer jo om å ansette folk som syter til media når de får fyken. 

Om Rafn heller bensin på bålet i riksdekkende media har jeg bare en ting å si: God bedring!

Klubben er inne i en omstillingsprosess. Hvordan tror man de kreftene i kommunen som jobber "for oss" styrkes i forhold til en evt oponion etterhvert som denne farsen fortsetter? Blir vi mer attraktive for sponsorer, publikum og spillere? Gjør dette det lettere å finne en dyktig erstatter til Joppe i markedsavdelingen? Jeg kunne fortsette i det uendelige....

Og jeg tror ikke dette gjøres i beste mening heller....

Sukk, hvor hadde vel verden vært med denne strategien... Hvis det er problemer, sitt helt musestille, så går det nok over. Strutsetaktikk.

Greit nok at det blir støy når folk sier fra hva de mener om fundamentale problemstillinger og prinsipielle forhold, men hva er alternativet? Jo, å sitte helt musestille. Ingen informasjon annet enn den man ser det som fordelaktig å gi ut. Da blir informasjonen brukte til å hindre sannheten i å komme fram. Hvis det går bra, ingen informasjon i det hele tatt.

Virkelighetsforvrengende regimer har en slik tankegang, men her er det snakk om en fotballklubb.

Fra utsiden vitner ikke åpenhet og uenighet om svakhet, det vitner om sterke følelser og meninger, og det har aldri skremt noen. Jeg tror aktuelle samarbeidspartnere der ute vet utmerket godt at følelsene for FFK er mange og sterke, og jeg tror også de er smarte nok til å forstå. Hvis ikke spørs det om de er riktige samarbeidspartnere for FFK.

Jeg begynner å bli mektig lei av å lese innleggene til kanogvetalt, fordi jeg vet hva han skriver. Hver jævla gang. Sikkert flere her som føler det på samme måte; så her kommer en utfordring: Overrask oss!!! :-D


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f