Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 03 jul 13, 11:20

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Rent strategisk ref saken som ble diskutert er det mediamessig selvmord å gå så høyt på banen da han måtte regne med at Følstad ville få uttale seg i etterkant. For alle uinvidde vant Følstad den duellen 10-0. Og hva sitter vi igjen med da?

Vel, det virker nå som om saken får ytterligere fokus fremfor å bli lagt død, så "mediamessig selvmord" har nok ikke Jonsson begått. Dersom Følstad vant duellen 10-0, hadde saken vært lagt død.

Neppe noen god søknad om å få jobb i en fotballklubb. Alle drømmer jo om å ansette folk som syter til media når de får fyken. 

Om Rafn heller bensin på bålet i riksdekkende media har jeg bare en ting å si: God bedring!

Klubben er inne i en omstillingsprosess. Hvordan tror man de kreftene i kommunen som jobber "for oss" styrkes i forhold til en evt oponion etterhvert som denne farsen fortsetter? Blir vi mer attraktive for sponsorer, publikum og spillere? Gjør dette det lettere å finne en dyktig erstatter til Joppe i markedsavdelingen? Jeg kunne fortsette i det uendelige....

Og jeg tror ikke dette gjøres i beste mening heller....

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f