Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 03 jul 13, 11:20

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Satch

 

Jeg oppfatter Jocke som troverdig, ærlig og meget bekymret for klubbens framtid. Det gjør også mange andre.  Jeg er enig i at det er lurt å sette spørsmålstegn ved motivene her, men synes ikke det svekket Jonsson’s troverdighet i denne saken. Lurheten i å stille spørsmålstegn ved motivene gjelder for øvrig alle involverte og alle utspill i denne tragikomiske såpeoperaen.

 

Hvis Jockes motiv var til klubbens beste vil han ikke stilt opp på denne måten for TV2 i beste sendetid. Dette bidrar KUN til å svekke klubbens omdømme ytterligere.

Hva er det for nytt, eventuelt nyttig, han brakte til torgs?

Følstad er tydeligvis en "busemann" å skubbe seg på. Det krever at må ha tæl for å stå imot. Media tar gladelig imot de som mangler dette. Nyttige idioter kalles det.

Fortsatt helt uenig! Skal man få til en varig løsning for klubben så tror jeg at det er nettopp slike virkemidler som må til. Ut fra mitt ståsted - hvor jeg faktisk mener at ting har gått så langt at klubben ikke kommer videre før man har sanert stadionavtalen og byttet ut as-eierne - så ser jeg ingen grunn til å tvile på Jocke's motiv.

Jeg forstår heller ikke logikken din : De som har tæl til å stå imot (f.eks Jocke)  blir jo fjernet fra klubben. Hvem er det da som ikke har tæl til å stå imot? Det må jo i tilfelle være de som fjerner motstanderne istedet for å skapen en konstruktiv dialog!  

Jeg synes det da er prisverdig at Jocke fortsetter kampen for den Klubben HAN tror på og ønsker gjennom å ha baller nok til å stille opp i riksmedia. Igjen: Han skader ikke klubben - men han rammer de kreftene han (og mange med ham) mener blokkerer for Klubbens framtid.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f