Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 jul 13, 10:52

Følstad gjør bare jobben sin han...FOR eierne.  

Det klubben trenger er å bytte ut valgkommiteen i klubben (de har kanskje sittet i stillingene sine i noen år? noen som vet?)

Etter at kommunen har tatt over Stadion 12 september,vil jeg ha 1 stk styre i klubben. Og jeg vil ha folk som kan økonomi,fotball og mennesker der.

Mitt forslag er: Holters,Rafn,Høili,Enerly,Kvisvik+ flere. Disse folka ville gjort klubben godt,iforhold til engasjement,økonomi,og omdømme. Hvorfor bruker ikke klubben Enerly's enorme kunnskaper? Eller Kvisvik for den saks skyld?

Og igjen....husk at Følstad har kun en rolle oppe i dette her........og vi ser det på måten han svarer ang at TFA,Jocke og TA sparkes: 'så var dette en avgjørelse KLUBBEN har gjort. Ja...klubben har vel formelt gjort dette,under STERKT trykk ifra A/S'et .

Kan også være at Jocke kommer tilbake,og at vi neste år,kan starte klatringa til TL....kanskje med Eggen sr som trener Wink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f