Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 03 jul 13, 10:34

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Holters

...........

Må si Jocke fremstår som nok en sutrekopp som er på vei ut dørene på stadion. VI trenger folk som står opp når det stormer rundt en, og ikke folk som stikker mellom halen mellom beina når det er vanskelig.

Er det virkelig noen som mener at det Jocke kom med i TV2 i går styrker klubben på noen som helst måte?

Mulig Jocke ønsket å markedsføre seg overfor fremtidige arbeidsgivere, men det var nok helt feilslått.

Rent strategisk ref saken som ble diskutert er det mediamessig selvmord å gå så høyt på banen da han måtte regne med at Følstad ville få uttale seg i etterkant. For alle uinvidde vant Følstad den duellen 10-0. Og hva sitter vi igjen med da?

Her er vi for en gangs skyld rivende uenig.

Å kalle det og stille opp i et intervju på TV2  ”å stikke halen mellom bena når det blir vanskelig” er temmelig langt fra min definisjon av begrepet! Her forstår jeg deg rett og slett ikke.

Jeg oppfatter Jocke som troverdig, ærlig og meget bekymret for klubbens framtid. Det gjør også mange andre.  Jeg er enig i at det er lurt å sette spørsmålstegn ved motivene her, men synes ikke det svekket Jonsson’s troverdighet i denne saken. Lurheten i å stille spørsmålstegn ved motivene gjelder for øvrig alle involverte og alle utspill i denne tragikomiske såpeoperaen.

Klubben trenger en fundamental forandring i rammeforutsetningene for å overleve.  Sånn sett bidrar et øket press på eierne/styret positivt – og styrker derfor Klubbens posisjon (men styrker selvfølgelig ikke as’et og eierne bak – om det er de du tenker på).

Jeg har hatt noen telefoner med kompiser rundt i landet (VIF, RBK, Molde, Glimt). Det ga 4-0 til Jocke. (Femtemann jeg snakket med (Start) hadde ikke sett intervjuet).

Jeg tror derfor du tar helt feil med den 10-0’en din.  Fotballfolket er ganske oppegående selv om de ikke har detaljkunnskap om saken.  Min lille markedsundersøkelse er for øvrig statistisk svært usignifikant grunnet lite utvalg og at to av respondentene ringte meg på eget initiativ – før jeg rakk å ringe dem :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f