Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 03 jul 13, 01:57
Endret: 03 jul 13, 02:11
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av jinky

 

1. Jobbe med talenter. Hvordan gjør man dette med en bunnskrapt kasse?

2. Speiding. Hvordan gjør man dette med en bunnskrapt kasse?

3. Øke inntekter, kutte kostnader. Å øke inntektene i Adeccoligaen er lettere sagt enn gjort. I en situasjon hvor fotball som publikumsidrett er på tilbakegang over store deler av kloden så minker også billettsalg og sponsorinntekter, de desidert største inntektspostene for klubben. Klubbens utgifter er kuttet fra 105 mill til litt under 60 mill på fire år, et imponerende stykke arbeid spør du meg.

4. Stadionkostnader. Jeg vet ikke hvordan det er med andre privatfinansierte arenaer, men også på dette punktet er kostnadene heftig senket og Værste AS har tilogmed spart klubben for 14 mill i utgifter.

Skyt de som skal skytes, men de som sitter i styrene til klubben fortjener ikke å være i kryssilden.



Denne holdnigen minner meg om selgere som alltid klager over dårlige markeder og dyre produkter når de ikke klarer å selge.  Pekeleken kaller jeg det, og det er grusomt irriterende.

Det er nettopp økte inntekter og ikke kostnadskutt som må være veien videre for klubben. Da holder jeg stadionavtalen utenfor, siden alle nå omsider er enige om den saken.
Det er ingen grunn til at ikke FFK skal kunne tiltrekke seg minst like mye penger som LSK, TIL, ODD, Start osv osv.

At administrasjon og markedsavdelingen ikke har evnet dette, er først og fremst nåværende og tidligere styrers skyld, godt hjulpet av ett par småkriminelle adm.direktører. Styrene skader omdømmet til klubben, som skader inntektene.

Kutte kostnader kan enhver idiot klare, økte inntekter derimot fordrer dyktighet på flere områder.
Og de første bud er tillitt og godt ommdømme.

Begge styreledere har kommet med flere uttalelser som har skadet klubben, og ikke minst avslørt deres meget mangefulle evner, og det er handikapp vi ikke trenger.

Så la oss plassere ansvaret akkurat der det hører hjemme takk.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f