Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jinky

Knøttespiller

Ble medlem: 08 jan 13
Innlegg: 30

Lagt til: 03 jul 13, 01:42

Opprinnelig postet av hasse33

Trodde i min efoldighet at det var de i styrene som hadde kontroll og oversikt. Denne økonomiske krisesituasjonen kan da umulig komme som "julekvelden på kjærringa" (eller hva det heter). I alle bedrifter (som FFK også er) er det styret og da primært ved styreleder som er ansvarlig !!!!! 

Er det noe rart i publikumssvikt når FFK er Norges mest omtalte klubb og da ikke grunnet positiv styring/ledelse?  Omdømme til FFK grunnet styring/ledelse og ikke hva gutta forsøker å få til på banen er lik null og det smitter desverre også over på endel av oss supportere

Litt usikker på hva du mener med innlegget ditt Hasse, men jeg skal forsøke å svare. Om styrene i FFK hadde hatt kontroll og oversikt fra dag én så hadde ikke klubben vært i denne situasjonen. De nåværende styrene forsøker så godt de kan å rydde opp i andres søl og udyktighet.

At det er bråk rundt klubben bidrar nok ikke til høyere tilskuertall, men å tilskrive styrene og de forsmådde sjeler det totale ansvaret for publikumssvikten er rett og slett feil.

---------------------------

Lord of the Wing


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f