Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 02 jul 13, 23:50

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Jeg var kanskje naiv, men jeg trodde vi med rød-hvite hjerter hadde opplevd det verste allerede, og at det nå skulle snu til det positive. Så feil kan man jaggu meg ta. Skal aldri negativiteten og idiotien avta?

Passe forsynt av hele situasjonen. Men faen, jeg skal stille opp. Og det håper jeg alle andre gjør også. Støtter vi ikke klubben nå, så frykter jeg FFK snart er en parantes i norsk fotball. Vi har muligheten nå. Den største garantien for at FFK forsvinner fra fotballkartet er at vi supportere og klubbens støttespillere for øvrig blir apatiske. Jeg er ikke villig til å ofre klubben for å vise misnøye mot hvordan klubben styres. Da er det bedre å stille opp, gå på kamper kjøpe supporterutstyr osv. Så kan vi heller ta konflikten ved å rette misnøyen til dem det faktisk gjelder.

for Guds skyld, ikke straff klubben!

Slik snakker en ekte Larsen!  Og til og med oppvokst i snullåtte-land. Du må ha fått gode holdninger hjemmefra ! Stolt:-) Jens

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f