Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 jun 13, 00:49
Endret: 29 jun 13, 01:03
Endret av: A.Hegerfors

Opprinnelig postet av Følstad (F-B, 28.05.2013)

Kuttene som nå gjøres skal forhåpentligvis ikke ramme den sportslige satsingen, men for fremtiden er vi nok avhengig av å fortsette å utvikle egne spillere.

Den fremtiden med egenutviklede spillere kommer ihvertfall ikke med de prioriteringene som er offentliggjort idag. Det er allerede gjort store reduksjoner på U-siden i klubben. Da U-ansvarlig sa opp sin 100% stilling tidligere i år ble hans oppgaver overført til en sportssjef som garantert hadde et stort nok arbeidspress fra før av. Nå kuttes sportssjefen, dessuten kutter man juniortrener. I tillegg til dette har en rekke personer med mindre roller redusert sine stillinger det siste året.

Skal ikke uttale meg om alle ryktene om menneskebehandlingen til Følstad, men disse prioriteringene han og denne arbeidsgruppen nå har gjort vitner om en total uvitenhet og inkompetanse på spillerutvikling å gjøre i hvertfall. 

Til sammenligning bruker en klubb som Kvik Halden mer ressurser på hvert enkelt årstrinn fra 13 år og oppover enn det de bruker på assistent-treneren på A-laget. Og om man ser på hvordan klubber FFK ønsker å sammenligne seg med vinkler ressursene mot spillerutvikling, blir dette bare for dumt...

Greit at klubben velger som den velger, men vi kan nok ikke forvente å fortsette å utvikle egne spillere med de valgene som nå gjøres.

Om det nå skulle vise seg at man beholder Anier ut sesongen, mens juniortrener må gå, ja da sier jeg takk for meg på stadion inntil videre...

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f