Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 jun 13, 00:25

Jeg er redd dette kun blir brannslokking på kort sikt.

Den avtalen som på lang sikt kan redde klubben,og med det la klubben se FREMOVER er hvis kommunen kommer inn og tar over stadion,for så å leie den ut til FFK for en billig-'markedssum' .

Hvis så skjer,må vi nok også ta med på kjøpet at det blir kunstgress på stadion,da den vel er mere driftsøkonomisk. Bare se hva som skjedde på Sør Arena,der de vel hadde Norges flotteste naturgress.

Personlig ser jeg nå at kunstgress ikke behøver bety så mye....se på lag i TL som spiller finfin fotball-Godset er vel et godt lag,samme med Aalesund. I GALE Bergen er også byen delt ca på midten om man skal legge kunstgress på ærverdige Brann Stadion.......kunstgress er desverre fremtiden her oppe i NORD,hvis da ikke NFF,besinner seg,og starter uker 4 senere,og lar være å ta ferie da banen er best. Eller lar de med kunstgress få...si de to første kampene hjemme,da mener jeg serierunde 1 og 2.

Kunstgress=mindre i bedlikehold for kommunen enn naturgress. Banen kan brukes maaaaange flere timer,av flere lag også. Kommer opp en kunstgress generasjon nå,og U21 laget hadde kanskje IKKE kvslifisrt seg hvis de ikke spilte på kunstgresset i Drammen i avgjørende kamp mot France?

Så mitt håp,er at nå går Værste inn med 4-5 millioner kroner,og får akjsemajoriteten,og i neste phase kommer kimmunen inn og tar over stadion forpliktelsene,for så å leie disse ut til klubben,med rammebetingelser somer levelig,lik det de har Drammen. DA kan de sposorer som sitter på gjerdet komme ned ifra akkurat det gjerdet,og de vil se at sponsorpenga går til Sport,og ikke til værste.

Imellomtiden får vi håpe at det løser seg med Jocke og Lars B,og at det IKKE selges spillere i neste vindu.....heller at det legges til midler for å forsterke med en eller to spillere når høstsesongen setter inn. Hvis styret og stell virkelig ønsker TL spill i byen,er tiden inne for å signere en spiller eller to,og kansje selge en spiller eller to.....mitt tips er at Jabbie vil bli solgt,og han blde gutten fra Costa Rica er allered dratt hjem.

Ser forøvrig for meg et anderledes scenario,HVIS klubben hadde tapt de siste 4 kanoene istedenfor å vinne......DA hadde dette vært enda tøffere å få til.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340