Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 17 jun 13, 08:27

Jeg 'zappa' mellom alle Adeco kampene igår,og fikk sett ganskwe mye ifra hvert oppgjør. Det laget som var klart best,var BodøGlimt.. De hadde kvalitet i det meste de foretok seg.

Synes også Kristiansaund virket gode...er et lag som kjemper,og som har en målgjører i Jan ''BANAN'.

Har sagt siden Adeco startet at dette er 'kokos-liga' nr 1...her vil alle lag slå alle,og hver kamp er en tøff batalje. Vi har Elverum borte: en kamp vi SKAL vinne,mot et Elverum som vel er et av de dårligste laga i ligaen,men...vi har også et lavt 'bånn-nivå' så vi må være på alerten når kampen settes igang.

Så har vi Kristiansund hjemme: en knalltøff match,der vi også kan ha noen karantener (vi har vel et par-tre spillere med 2 gule,så med gult mot Elverum,må man sone denne kampen)

Så skal vi til en knallhard kamp i Bodø fredag 5 juli. 7 poeng på de neste 3 kampene vil være gull-synes jeg,inn imot ferien. Da har vi 26 poeng,og vil mest sansynlig ligge på 4-5 plass.

Topplaga pr idag,skal ut i oppgjør imot hverandre,og jeg tror lag nr 1 vil lede Adecoen med 30-31 poeng til ferien.

BodøGlimt har Konsvinger borte, Ranheim borte,og oss hjemme før ferien.

Ranheim har: Kristiansund borte, BodøGlimt hjemme,og Follo borte

HamKam har: Bryne borte, Kongsvinger hjemme og Kristiansund borte

Sandefjord har: Elverum borte(ikveld mand 17.6), Hødd hjemme, Stabæk hjemme og MIF borte


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340