Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 04 jun 13, 20:55

Opprinnelig postet av Satch

I lys av Erik A Pedersens innlegg her på forumet og de lovnader om balansert framstilling som der ble gitt for noen dager siden så må jeg si at jeg fortsatt er forundret over FB’s framferd hva gjelder problemene rundt FFK.

Nok en gang kjører FB artikler på nett og i papirutgaven blottet for kritisk vinkling. En masse linker i nettartikkelen som er minst like ensidige. En av linkene riktignok til ”samarbeidsavtale ikke på plass”, men den inneholder kun glætte og intetsigende uttalelser.

Jocke-saken foreløpig ikke nevnt med ett eneste ord.

Både NRK Østfold og Demokraten (og 15-20 kæll her inne) har kilder som kan opplyse både det ene og det andre også om Jocke-saken. Disse kildene har altså byens hovedavis FB (heller) ikke kjennskap til!

Demokraten og NRK Østfold har omtalt Følstad / Jocke-sakene med de sedvanlige frasene ”vi har kjennskap til” og ”vi vet at ” og "vi har grunn til å tro”.

For å sitere fra FB’s artikkel om TF Aune og Brann nå : ” Men Fredriksstad Blad vet Aune ble kontaktet...” HER kan man altså bruke "litt svevende" kildehenvisninger.... 

Det kan jo ikke være slik at FB har bedre kontaktnett i Brann enn i FFK?

Og stakkars Henning Forsberg... En ellers svært veltalende mann kvier seg og nøler så mye i den FB-TV-saken at han kan gå rett inn som egen episode i "Kai & Kai" :)

Ville du satt pris på om lokalavisen omtalte din sykemelding?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340