Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jinky

Knøttespiller

Ble medlem: 08 jan 13
Innlegg: 30

Lagt til: 28 mai 13, 22:56

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Nei selvfølgelig ikke, men det er to måter å bedre ett resultatet på, øke inntektene eller redusere kostnadene. 

Jeg mener at klubben nå er skjært så inntil benet at det å øke inntektene er det viktigste. At nåværende styret ikke har evnet det, betyr ikke at det er umulig.
Men som sagt, jeg tror Følstad sitter med hele nøkkelen, fordi ingen gidder å sponse han med penger for å si det enkelt. Værste ut og vi vil se en ny entusiasme i byen igjen.

Ellers er jeg enig med deg når det gjelder TKK, men det er snøen som falt for mange år siden.

Hvordan skal klubben få økt inntektene sine i Adecco? Annonse-, reklame- og TV-inntekter er en brøkdel av hva de var i Tippeligaen. Motstanderne er uinteressante. Tilskuertallene minker i fotball generelt. Fredrikstad er Fredrikstad på godt og vondt, med bastante meninger, rykter, småkonger og engasjement man ikke finner mange andre steder i landet. At Følstad har sterke meninger er det ingen tvil om og jeg ønsker sterke folk i styret som ikke er redde for å tråkke folk på tærne. Det er det klubben har manglet så lenge jeg har fulgt klubben og er en av hovedgrunnene til at vi er i den situasjonen vi er i idag. Lar vi klubben styres av hårsåre nikkedukker spiller vi snart lokalderby mot Gressvik i Trondærn. 

---------------------------

Lord of the Wing


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f