Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 mai 13, 22:39

Opprinnelig postet av jinky

 

Så du mener at styrene, med tallene de sitter på, skal drive klubben videre i rød sone? Da ender vi opp med å miste lisensen.

Det finnes ingen mirakelkur. Det må spinkes og spares, barberes og tilliten til alle styrer må etableres blandt den gjengse Fredrikstad-patriot. Selv om det er mye negativitet rundt klubben om dagen, så ser jeg positivt på en ting. Vi må produsere egne talenter, noe Tor-Kristian Karlsen innså for flere år siden. Jeg liker å tro at vi hadde vært på nivå med Godset i dag om Karlsen fikk sitte og Grönhagen måtte gå. 



Nei selvfølgelig ikke, men det er to måter å bedre ett resultatet på, øke inntektene eller redusere kostnadene.
Jeg mener at klubben nå er skjært så inntil benet at det å øke inntektene er det viktigste. At nåværende styret ikke har evnet det, betyr ikke at det er umulig.
Men som sagt, jeg tror Følstad sitter med hele nøkkelen, fordi ingen gidder å sponse han med penger for å si det enkelt. Værste ut og vi vil se en ny entusiasme i byen igjen.

Ellers er jeg enig med deg når det gjelder TKK, men det er snøen som falt for mange år siden.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f