Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 mai 13, 21:59
Endret: 28 mai 13, 22:00
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av Rey

Vet ikke helt om vi så samme kamp heller, for Stene var jo første som ble byttet ut og var ikke på banen når vi ledet 3-0 :)

Han mente nok 2-0.

3-0 målet var vel omtrent det siste som skjedde i kampen.

Jeg blir fortsatt ikke overbevist av de to spissene vi spiller med mest. Stene er altfor stillestående som spiss synes jeg. Han har gode dødballer, noe som er et stort pluss. Jeg skulle likt å se at han legger ned mye mer innsats i form av løping i kampene. Hindre motstanderens stoppere å slå enkle og upressede oppspill feks. Anier jobber og sliter i perioder, men faller helt ut av kampene i andre perioder. Noen stor spiller er han absolutt ikke. 

Shaswari er vanskelig. Vi skal jo i utgangspunktet styre kampene i denne divisjonen, og da ligger jo motstanderne lavt med laget sitt. Shaswari er god i kontringsfasen pga høy fart, men mot etablert forsvar funker han ikke like godt. Momo skjønner jeg meg ikke på. Virker som en uintelligent spiller som løper hit og dit i øst og vest litt sånn som det passer han selv. Det må være fryktelig vanskelig å spille sammen med han. Han har en utrolig god fysikk, veldig god fart, men jeg er usikker på resten. Jeg håper virkelig han kan slå igjennom snart. Dessverre har ikke afrikanske spillere prestert veldig godt for FFK historisk. De to beste er vel egentlig Jabbie (selvom han har stagnert fælt) og Adaramola faktisk.

Jeg skulle gjerne sett Nicolay Solberg som én av to spisser (litt hengende muligens). Han har vel stort sett frekventert kantposisjonen. Mer spilletid på han fremover takk!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f