Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tone Beate

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mai 13
Innlegg: 20

Lagt til: 28 mai 13, 21:36

 

Syns hun skal ha kred for å stille opp her jeg. Positivt at noen i styret faktisk kommuniserer med grasrota selv om man ikke er enig i alt. Politiker av mørkeste sort får stå for din regning.

Håper hun kommer med noen oppklarende meldinger her etter dagens møte også. F-B melder om nytt  møte i dag med kutt som tema

[/quote]

Takk for den.Smile Jeg skriver her under mitt eget navn fordi jeg vil at det skal være et ledd i den åpenheten rundt klubben som etterlyses. Morsomme anekdoter fra styrerommet, hvem som ble sint, hvem som ble glad, kommer jeg aldri til å komme med. Skal prøve å komme med så mye saklig informasjon jeg kan.

Svare på spørsmål vil jeg også, men det kan jo ta litt tid før jeg svarer siden det kan hende at jeg må undersøke en sak for å være helt sikker på at det jeg skriver er korrekt. Ikke er jeg her inne hver dag heller. Nå for tiden flyr jeg jo mye på møter som dere vet. Wink

---------------------------

Tone Beate


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f