Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 28 mai 13, 20:19

Opprinnelig postet av Holters

Poenget mitt er at man får ikke dårlig økonomi uten å ha overforbruk på et eller annet område; hvor er overforbruket? Hva er årsaken til FFKs dårlige økonomi? Det er dette klubben må svare for.

De naturgitte forutsetningene og omsetningen klubben har hatt tilsier en klubb som har potensial til å ligge stabilt på over halvdel av Tippeligaen. Et eller annet sted har man gjort noen feilvalg på veien. FFK må være soleklart den klubben i Norge som dårligst har forvaltet sitt potensial.

Ble fortalt for 4-5 år tilbake, før det store krakket, at sponsoravtalene ikke var veldig innbringende. Snarere tvert i mot. Man tilbød sponsorpakker som var mer verdt enn de kostet. F.eks hvis en sponsor gav klubben 500', så fikk han igjen tjenester som kostet klubben mer enn dette(da snakker jeg ikke om biletter men reelle kostnader).

Dette blir bare spekulasjoner, men hvis sponsorinntekter va på ca 10 mill totalt, så kan de reelle kostnadene vært kanskje 10% høyere.

Det er kanskje forståelig at markedsavdelingen i dag har en utfordring med å selge bærekraftige sponsoravtaler til de samme bedriftene.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f