Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 28 mai 13, 18:19

Opprinnelig postet av tomroar

Lurer på hvor det skal kuttes når det snart bare er lavtlønede spillere og nesten ingen administrasjonen. Kunne vært spennende å vite total kostnad på spilere og adm vs resterende kostnader/intekter  for denne sesongen.

Her er det nok for FB og Demokraten å ta tak i månedene som kommer.

Enig. Vi bør få vite om det faktisk er håp om at vi faktisk har nådd bunnen nå og at vi kan stabilisere klubben på dagens nivå og bygge derfra - eller om vi fortsatt må forvente nedskjæringer, penger som blir borte og spillere som går andre steder fordi de får bedre betalt i klubber med halvparten av FFKs tilskuertall.

Om situasjonen er at vi må bli i Adeccoligaen i overskuelig framtid og se andre klubber rykke opp og ned mens vi seiler inn til sjuendeplassen år etter år inntil en mangeårig patriot vinner i lotto, kjøper stadion og setter leia til hundre kroner i året - hvor mange vil da bli igjen på stadion? I sangen heter det rett nok "i gode og onde dager" - men det lover man jo i bryllup også. Men når ens kjære er dement og bor på sykehjem, er det ikke alle som orker å komme på besøk hver dag ...

Hvis det nå engang er slik at vi er avhengige av et massivt oppsving i sponsorinntekter, så ser jeg ikke hvordan det kan oppnås uten at styrene både i AS og klubb for framtiden opptrer så ryddig, åpent og redelig at andre faktisk føler at de kan gå inn med sponsormidler uten å risikere sitt gode navn og rykte.

Jeg skjønner godt at for eksempel Terje Høili kvier seg for å yte økonomisk støtte når det uråd å vite om slik støtte går til å forsterke laget eller til å forsterke Værste sin egenkapital. Det samme gjelder nok andre potensielle storsponsorer. Igjen er åpenhet stikkordet. Hvis man vil ha sponsorinntekter så må man framstå som et attraktivt sponsorobjekt! En fotballklubb som framstår som Hotel Cæsar er ikke et attraktivt sponsorobjekt.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f